Product: Studypool Assignment Help Clear all filters (0 of 5 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I have been working for Studypool for several months now. It has been good for the most part. In an effort to protect students, they have the option to request a refund if they are not happy with the work they receive, as they should. However, as of late, students post...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hi, I’m Amber from Studypool. I am in charge of Customer Success. I am sorry for any inconveniences you may have encountered on our site.For better insight, I will explain how...

4.3
Product
Studypool Assignment Help
I didn't like
  • Poor customer service
  • Unresponsiveness
  • Cheating
#1215710
What I see here is a lot of people with poor grammar who can't even spell complaining that studypool is a terrible place to try to make money. I have never paid for assignments but I will say that some of the student reviews here are absolutely unfounded. What usually...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello my name is Amber from Studypool. I am in charge of Customer Happiness. I am glad youve had a good experience on our site. Everyday we strive for greatness on our site an...

4.3
Product
Studypool Assignment Help
I didn't like
  • Long response times on staff occasionally
  • And can take a while to get paid
#1066236
I was told about this service through word of mouth and i trusted them and they let me down completely and i feel like they are cheating me completely and their prices jumps across the board each time no set prices.When i purchase papers i am being told that their...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success. We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconveni...

Product
Studypool Assignment Help
#1061644

They charged me $11 for one tutor then another $15 for a different one.I only agreed to paying $10 to one tutor. The $15 tutor gave me my answer way later than I needed it so it was a huge waste of money. Their instructions are very unclear. I said I needed an answer...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success. We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconveni...

1.0
Product
Studypool Assignment Help
I didn't like
  • How unclear they are and charge me money without letting me know
#1045314
I have more than 6 yrs of writing experience and the far I have come I have not witnessed such a poorly rewarding site such as Studypool. The company charges highly for the assignments but assigns or rather recommends the assignment to lowest paid writers. This...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hi, I’m Amber from Studypool. I am in charge of Customer Success. I am sorry for any inconveniences you may have encountered on our site. For better insight, I will explain ho...

Product
Studypool Assignment Help
#861353