filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
I trying to buy and answer to a to a question. I have a credit balance of $ 10. how do I use that credit. do you have and number so I can call someone. I how some can help me with my problem today. if I can not use it how do I get an refunded for my money. thank you so...
Read more
#1379785
Show

Studypool - Study pool account verification

I have been able to verify my studypool account but I couldn't get it what is the way out?
#1338809
For weeks I have been monitoring my account activity online and i been noticing extra activity from study pool each time i make a purchase and I am unable to get any response from the online costumer service for my refunds and to explain the unauthorized payment. Now I...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success. We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconveni...

#1320038
sent me a plagiarized paper and never refunded my money this place is a total ripoff never helped me but sure took my money. I paid for assignment elo and they never did help me. I sent several messages to them asking for my money back but have never gotten any...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success. We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconveni...

#1310138
I've been a tutor on Studypool since December 2016 as Miss.Arynorths until 3rd July 2018 when i had my account banned for email-sharing. I really wont tarnish their name. Studypool is actually a great site to be a tutor. With my vast experience, I was able to...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello my name is Amber from Studypool. I am in charge of Customer Happiness. I am glad you’ve had a good experience on our site. Everyday we strive for greatness on our site a...

#1298920
This is the worst website I have seen in my life . Initially they said if I am not satisfied with the answer I will get my money back. But it was not happened , they took $60 and gave very poor unrelated answer and when I asked for refund they rejected my request , I...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success.We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconvenie...

1.0
#1290537
I have contacted studypool over five times for a refund of $40. There is no record of me paying for anything when I login and there is no record that I even purchased a question. The question was deleted by the initial user, resulting in a $40 charge with still no...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success.We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconvenie...

1.0
#1284611
Hey there! My account was banned a while ago. No explanation was given and reaching Studypool has been one of my greatest nightmares. I find the account manager as unreliable and inappropriate for new users. My work is super and well researched but studypool does not...
Read more
Anonymous
Hippocampus

I have a similar problem and I have been a tutor on the platform for a while. I was banned with regards to fraudulent activities-- which I never engaged in. In fact, I was the...

AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello, my name is Amber and I am in charge of Customer Success at Studypool.If an account gets banned, it was because it was associated with fraud or suspicious activities. Al...

1.1
I liked
  • Unfair ban hurt me
I didn't like
  • Bad help
  • Team operational is lacking
  • Unresponsiveness
#1278021
Someone had already posted a question I wanted answered. It showed the appearance of having been answered so I registered and paid $20 to see the answer, turns out it was never answered and it was an archived question that was 2 months old. I requested a refund and...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

Hello there, I’m Amber from Studypool. I’m in charge of Customer Success.We apologize for the frustration you might have experienced on our platform. To clarify the inconvenie...

1.8
I didn't like
  • Refund issues
  • Mileading services
#1275873
During my initiation as a new tutor I discovered many unethical practices within the site as well as problems with the technology application itself. Tutors are asked to write papers and solve problems for students, not merely tutor them. The web application is a...
Read more
AmberK
AmberK
Studypool Verified Representative

As a knowledge online business, we do not want to advocate academic cheating. We are purely a marketplace platform that connects students and tutors. Tutors do not need to wor...

1.9
I liked
  • Concept
I didn't like
  • Dishonest practices among tutors
  • Onboarding process
  • Poor communication by company
#1273756